Aanmelden bij De Expiratiedesk Nederland

Door het invullen van het onderstaande aanmeldingsformulier krijgt u als zakelijk dienstverlener toegang tot het vergelijkingsplatform van De Expiratiedesk.

Het aanmeldingsproces bestaat uit 2 stappen:

  • Stap 1
    U vult de persoons- en gebruikersgegevens in. Nadat u deze gegevens heeft ingevuld en op “Ga naar stap 2” heeft geklikt, ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging van de door u gekozen inloggegevens.
  • Stap 2
    Bij stap 2 verzoeken wij u onder andere om de persoonsgegevens van de tekeningsbevoegde van uw organisatie in te vullen. Dit in verband met de gebruikersovereenkomst die per mail naar de tekeningsbevoegde wordt verzonden. We verzoeken u om deze gegevens paraat te hebben vóórdat u zich gaat aanmelden.

Als u vragen heeft nodigen wij u uit om contact met onze servicedesk op te nemen.
Telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren. T: 085 888 3690.

Loading
  • STAP 1 - GEBRUIKER AANMELDEN

  • Let op: als onderdeel van de aanmeldingsprocedure vragen wij u ook naar de persoonsgegevens van de tekeningsbevoegde, het bankrekening- en WFT nummer van uw organisatie. We verzoeken u om deze gegevens paraat te hebben vóórdat u zich gaat aanmelden.
  • Bedrijfsgegevens

  • Persoonsgegevens

  • GEBRUIKERSGEGEVENS

  • Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord, deze kunt u zelf bepalen. Dit worden de gegevens waarmee u uiteindelijk mee kunt inloggen. 
    Het wachtwoord moet minimaal 7 karakters lang zijn, en moet ter controle twee maal worden ingevuld.




  • Bij de volgende stap vragen wij u onder andere de persoonsgegevens van de tekeningsbevoegde, het bankrekening- en WFT nummer van uw organisatie in te vullen. We verzoeken u om deze gegevens paraat te hebben vóórdat u op “Ga naar stap 2” klikt.